fredag 21 februari 2014

Ein jahr in Lottas garten


På instagram har de tyska läsarna börjat tagga min bok ...jag har inte sett den själv på tyska men det ska bli så kul att få läsa den på ett annat språk. Ni vet att när jag fotograferade den hade jag hybris många gånger, en bok är inte samma sak som att fota till blogg och ett reportage osv. Men nu finns den och tom, på tyska. När jag bläddrar i den så längtar jag till sommaren, det är lite roligare att fota då med allt fint som finns ute.

Jag är galet glad och stolt att jag fick ge ut den i Tyskland och det ska bli spännande att se hur det går där.

Kram Lotta

8 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Så himla roligt för dig :)
Men mycket slit och hårt jobb betalar sig oftast i slutändan :)
Njut av fredagskvällen.
Kram
Jessica

franmyllan sa...

Ett stort grattis! Det måste vara väldigt tillfredsställande att veta att boken till och med finns på andra språk :D
Ha en fin helg!
Kram

Anonym sa...

Grattis! Måste kännas jättehäftigt. Kram Sari

Hemma på Sjuan sa...

Vad kul! Stort grattis till dig!
Ha en fin helg, kram Suss

Elle sa...

Jag är säker på att det kommer att gå bra i Tyskland! :D
Ha en fin helg!
Kram Elle

Milla sa...

Sprechen sie deutch Lotta? ;) Kul, Tyskland äääälskar ju Sverige. Här i Sörmland ökar besöksfrekvensen på småorterna från just kontinenten, de vill väl se det genuina - det som vi kanske själva ratar i många fall. KRAM på dig!

Anonym sa...

grüss aus münchen!;-) ser fram emot att bläddra i din bok - vilka handlare här i tyskland har tagit in den?
mit freundlichen grüsse,
münchen-mamman

PIAZZAN sa...

åh vad spännande ...lycka till!
/ Pernilla