tisdag 11 februari 2014

En bukett blommor


Jag är så lycklig när jag får ha blommor hemma, eller när jag får ge bort blommor. Det är verkligen vardagslyx!



Den här underbara buketten kommer från Systrarna grön i Linköping, en av mina favoritaffärer. Min vän Jeanette är också grym på blommor och hon tipsade om att jag skulle ha mindre vatten i mina tulpaner så de inte växer lika fort, så nu har jag hällt av lite sedan bilden togs.

Euroflorist som är en samarbetspartner till mig på bloggen och till mina reportage, vill ge alla läsare en rabattkod på 10 % om ni vill ge bort blommor till någon kär vän. Passar till alla hjärtans dag.



Så klick HÄR kommer du till butiken och använd koden ROSOR så dras 10% av tom. den 14 februari.

Kram Lotta



5 kommentarer:

Villmarkstausa sa...

Vakre blomster. Fint med grønnt og hvitt;-)

Living by Miriam sa...

Åh vilken härlig bukett! :)

Anonym sa...

Så vackra tulpaner! Ja tänk vad mycket en fin bukett piggar upp hemma....försöker köpa hem minst en bukett till helgen nu på våren!
Nettan

Anonym sa...

Vacker bukett! Såg klänningen du beställt, i storlek s, samma storlek som jag har, har hon fler av den storleken ??
Visa den på dig när den kommer, vill gärna se hur den sitter.
Kram Anna

Gabriella sa...

Åh så fint hemma hos dig! Och vilken härlig bukett:)
Kram