onsdag 19 februari 2014

En kopp te tack


Blommigt porslin Greengate

Det här med en kopp te har blivit något som jag gillar bara mer och mer. Förr drack jag bara kaffe, men nu vill ofta ha en kopp te. Jag dricker alltid kaffe eller te med grädde, det fetaste som går. Jag får inte i mig all fett som man kanske borde med Lchf, men grädde har jag alltid gillat så det blir det i min kopp te.

Kommer snart lite mer bilder om vad vi har gjort på sportlovet, titta in ikväll eller imorgon ska du få se.

Ha en fin dag!

Kram Lotta

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har aldrig lärt mig dricka kaffe. Men te är en stor passion !
/ Vendela i Kimstad

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Jag håller med, te är väldigt gott och även lite mysigt denna årstid, sen så finns det så många sorter att välja mellan, kul :)
Jag börjar alltid dagen med kaffe, men den avslutas alltid med en kopp te, eller ett glas rött och en bit mörk choklad.
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Razzy sa...

Jag är också en sådan person som inte har lärt mig dricka kaffe, tycker dock att det luktar väldigt gott när man brygger kaffet men håller mig till te i stooora baljor till muggar.

Hoppas du har en skön onsdag

// Eva

Dagar av lycka sa...

Mmmmm, te är verkligen så gott!

Kram Anna

Stina I Söder sa...

Det blir spännande att se vad du/ ni gjort på lovet. Fint porslin. Gillar Greengate, men har faktiskt inget än. Ha en fin kväll! Här ska fröken fixa sig i ordning och gå på tjejmiddag med lite bubbel och babbel! Kram från Fröken i Söder

Home2tiny sa...

Har själv ätit lchf i ca två år o för att öka på mitt fettintag har jag alltid kokosfett o smör i kaffet på morgonen. Kör det med mixer o vips har du fått en mumsig o god kaffe latte med nyttiga o bra fetter, ett litet tips. Ha en mysig kväll. Kramisar Tina

Scottish Moments sa...

Vilket sammanträffande, jag bloggade också om te, häromdagen, ett nytt te jag hittat, ljung! Lite ovanligt... Och jag håller med om grädde, det är ju så gott! i kaffe särskilt!! Mums!

Yvonne sa...

Åhh, jag älskar också the.
Twinnings Earl Grey på morgonen och fruktteer under dagen och kvällen. Tar gärna en kopp kaffe ibland också. Sen blir det till att springa på toan ofta också :-P

/Yvonne