onsdag 26 februari 2014

Hitta ett nytt deo


Deo här

Jag har letat lite efter ett deo som är mer skonsamt för kroppen och nu har de kommit med en deo från L:A Bruket som är min favorit. Gillar deras dofter och så är de ekologisk framställda.


Jag blev så glad för det funkar för mig, inga problem om man blir varm och man håller sig fräsch. Skönt! Flaskan är ju så fin också och på rea hos Ellis Corner

Idag ska jag gå till klämma tuttar doktorn :) , nu är man 40 år och det är ju bra. Hoppas det inte gör ont.

Kram Lotta

7 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Snygga bilder Lotta. Klämma tuttar apparaten gör ont. Har aldrig träffat någon Dr som klämt, men i så fall gör det nog inte så ont som mammografi.
Kram Helena

Milla sa...

Det kan bero på hur skicklig den är som tar hand om undersökningen, om det gör ont eller inte. Andas djupt och så är det över snabbt. Jag gör det själv oftare numera och lider väl mer psykiskt än fysiskt eftersom det upptäcktes cancer en gång. Det är ju därför man gör det, så jag hoppas ingen låter bli att gå på dessa undersökningar. Stor kram, Milla

kustnära sa...

Det kommer att gå bra med mammografin ska du se. Kul att du hittat nytt deo, jag har inte provat detta men med dina lovord måste jag det. Har nu någonsin provat Rituals produkter? Om inte så tycker jag du ska göra det för de har så rena och naturliga dofter och produkterna är sagolika. Här hemma blev Rituals produkter "årets julklapp"...
Tack för en inspirerande blogg på alla sätt och vis. KRAM Anneli

Kvarter Brokig sa...

Är denna deodoranten fri från Aluminium eller på vilket sätt menar du att den är skonsam?

♥ Fyra årstider sa...

Kvarter Brokig så har jag uppfattat det, gå on på La brukets hemsida kan du läsa mer.
Kram Lotta

Kvarter Brokig sa...

Var just in och kollade men fann ingen sådan info. Får gå in igen och läsa mer noggrant.
Kram M.

Gabriella sa...

Tack för tipset! Jag är faktiskt just på jakt efter en deo som är så skonsam som möjligt så denna ska jag spana in:)
Kram