måndag 24 februari 2014

Hör mig i en podcast


Jag fick förfrågan att vara med i en podcast om att våga och min viktresa. När det var en av mina idoler Benny som frågade så tackade jag inte nej. Benny har inspirerat mig många gånger hur han lever sitt liv både som människa och fotograf.

Vill du lyssna så klicka HÄR

(sitter du vid en mobil får du ladda ner PodOmatic eller iTunes )



Nu ska jag iväg till gymmet i byn och ikväll blir det jobb kvällen lång för idag har jag bara haft roligt.

Kram Lotta

11 kommentarer:

Johanna / fruLarssons sa...

Så roligt och spännande! Ska försöka lyssna på den ikväll :)

Anonym sa...

Så härligt och inspirerande att lyssna på! Verkligen roligt! Stort lycka till med dina framtida mål och visioner!
/Linda

Anonym sa...

Hoppas din blogg inte förändras till det man kunde klicka fram för att lyssna på dig :((
Gillar inte att man ska behöva klicka hit/dit för att få fram olika saker.
Kram Anna

♥ Fyra årstider sa...

Anna , du får sätta dig vid en dator så kan man lyssna eller får du ladda ner PodOmatic eller iTunes om du sitter vid din telefon. Går inte se länken från en mobil om du inte laddar ner apparna.

Ändra sig gör man hela tiden, det gjorde jag före bloggen också. Man blir äldre och livet ändrar sig med åldern. Att utvecklas är livet!

Kram Lotta

Ninelin sa...

Önskar att LCHF fungerade för mig, men det gör det inte tyvärr. Ingenting rent av. Trot ihärdigt tränande och att vara i rörelse. . .

Spännande med nya vägar.

Kram N

Anonym sa...

Kul att få höra din röst :) Nu läser man hela bloggen helt annorlunda än innan!

Rosor och ruiner sa...

Trevligt att höra din röst! Och kul att höra om dina två "resor"! Du är verklige duktig; kreativ och modig!

Kram Gunilla

mallansvardag sa...

Som alltid så inspirerande att höra dig när du pratar om dina "resor" :) Tänk så mycket som hänt dig/er under den här tiden. Önskar jag hade hälften av ditt mod. Önskar dig all lycka och fortsatt framgång. Kram Malin

Queen of Kammebornia sa...

Vad roligt Lotta! Jag ska lyssna i morgon när jag sitter i min fåtölj i ateljén och dricker te :) Länken till vår pod är också ute idag, finns på min blogg :) Varm kram!

♥ Fyra årstider sa...

Tack för era gulliga rader, ni är ofta med mig i mina val i livet.

Kram Lotta

malin blomberg sa...

Kul att höra och väldigt roligt att höra din röst :)! Du lät så annorlunda mot vad jag hade tänkt hihi..

Kram kram