lördag 22 februari 2014

Melodifestival och vin


Ser ni på melodfestivalen ikväll? När jag var liten var jag helt biten av detta, men nu kan jag klara mig utan det. Sitter i köket med min man dricker vin, pratar livet, surfar och har festivalen på i bakgrunden. På övervåningen har vår dotter sina tjejkompisar hos sig och min man har bjudit på en fantastisk god middag. En skön kväll! Imorgon blir det inga måsten.

Jag var ute på en morgonpromenad, inte likt mig för jag har noll ork på morgonen. Men idag vaknade jag till sol och fick sådan längtan att komma ut. När jag kom hem var jag så glad. Vilken glädje att gå där och lapa sol och fundera på både det ena och andra och sedan hem och tjata på gubben att upp och hoppa och fånga dagen :))

Kram till mina gulliga läsare/ Lotta

2 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Morgonpromenader är det bästa jag vet :) kram och ha en härlig söndag/Diana

Anonym sa...

Heja Lotta!! Morgonpromenaden är den bästa!!
Själv tar jag min senare idag:)
Kram Anna