torsdag 13 februari 2014

Michael kors plånbok


Jag fick önska mig något av min mamma att köpa i London till min 40 års dag. Skulle köpa en ring, men den fanns inte så jag det blev en plånbok som passar väskan, fick lägga till lite själv. Det var billigare på flygplasten i Amsterdam än i London kan jag tipsa om. Den är så fin tycker jag, men min son undrade om man måste låsa upp den varje gång man ska öppnar den :)

Idag blir det frissan och fina naglar till helgen. Sedan kommer min man hem från jobb så imorgon är vi lediga tillsammans, så skönt det ska bli.

Kram Lotta

7 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Riktigt snygg är den och väskan också.
Får kolla efter den om jag kommer till NY
Kram helena

Anonym sa...

Man blir ruinerad av att titta in hos bloggare nu för tiden.
Lite jobbigt då dom flesta inte kan köpa .....
Anna

Anonym sa...

Jättefina både väskan och plånboken..
Du är så inspirerande så det första jag gör på morgonen är att titta på din sida.
Fortsätt inspirera :)

Kram Camilla

Anonym sa...

till "Anonym": hur kan man bli ruinerad av att läsa en blogg? Att titta har väl aldrig kostat något? Man väljer väl själv vad man sätter sina pengar på, en del kanske skämmer bort sig själv med fina väskor och spabehandlingar medans andra kanske renoverar ett gammalt hus eller sparar åt barnbarnen. Var och en med sitt, man börjar bli trött på alla elaka kommentarer i denna bloggvärld. Om man inte gillar en blogg så slut läs då för fisken!!

-Ida

Linda sa...

Måste säga att man alltid blir glad av att gå in och läsa och titta på din sida. :)

Anonym sa...

Snälla Ida!!!
Detta var ett i alla hast skämt, lite åt det hållet åtminstone:)
Sen tycker jag faktiskt att det är SVIN dyra grejer oftast.

Sen en sak till elak komentar nja; tycker du det, så tycker du!!!
Men jag tycker inte som du :)
Och du jag mycket riktigt inte råd att varken renovera eller spara eller resa så är det!!!
Kram på dig

Emschen sa...

Den var snygg! Jag gillar den typen av plånböcker för man kan knö ner AjFånen i den också så behöver man bara ta plånboken när man ska en snabb runda.

Kram