söndag 23 februari 2014

Min första goodiebag


När jag kom hem från Stockholm och bloggeventet så hade jag en jättefin goodiebag med krämer. Min första, och nu ska jag prova de fina sakerna. Att åka på bloggevent är inget jag måste göra igen, det är jättetrevligt att träffa folk, men jag gillar mer att på tu man hand träffa mina bloggvänner, eller andra människor genom bloggen när jag är ute och reser. Men kommer det något mer framöver så kanske jag hänger på. I höst ska jag följa med till Spanien på hälsoresa, så det blir en annan prövning att åka iväg med en massa människor som jag aldrig träffat tidigare. Jag gillar lite utmaningar, man får pröva och se om det passar en själv. Jag har utvecklas mycket genom att jobba i mitt egna företag, våga ta beslut, pröva nya saker osv som man inte kan eller aldrig tidigare vågat. Man vågar mer och mer ju mer man provar.

Kram Lotta

5 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

åh så mysigtmed goodiebag,ljuset på bilden kommer från våran ljusaffär i min lilla by, skojsigt! ha en trevlig söndag
kram

Anette sa...

Jag ska också åka på samma resa till Spanien. Känner att det är en utmaning att åka själv och träffa helt nya människor! Jag behöver såna utmaningar! :) Blir trevligt att ses!

Dnyahuset.blogspot.se sa...

Jag tycker också att det är lite jobbigt med en massa människor samtidigt. Trevligare med en bloggträff med bara ett par stycken nya bekantskaper så att man hinner prata med alla.

piccole cose sa...

Det där ser ut som en riktigt fin goodiebag med en massa härliga krämer! Vad kul med hälsoresa till Spanien. Här är ljuvligt! Inte för att jag är på hälsoresa men det är lite av en hälsoresa att bo här som vi gör:) Massa med energi från solen, gym och tennis flera gånger i veckan. Helt underbart!
Kram
Rebecca

Fröken i Söder sa...

Skönt med Hälsoresa, det hade jag också gillat. Ha det så kul i Bosnien! Kram från Stina