lördag 8 februari 2014

Motivera sig



Det blir en lat eftermiddag här. Tog mig ut och sprang min runda på 5.7 km efter inte har sprungit på minst en vecka och det kändes. Det var snö i skogen, ingen som plogat så det gick tungt. Jag motiverade mig själv med att om du orkar så skulle jag boka en håruppsättning och sminkning till företagsbanketten som jag är nominerad till. Då jäklar orkade jag väldigt bra :) Jag har aldrig dansat bal och inte ens till mitt eget bröllop så hade jag någon dyr frissa, så nu är det dags tänkte jag.

Hoppas ni har en skön dag, vi ska umgås med goa vänner ikväll och det är ju det bästa.

(Spegel House doctor, vas & ljusstake Allrum, kruka Esq Linköping, korg Inne & ute Örebro)

Kram Lotta

7 kommentarer:

Malin`s Diner sa...

Jag blir så inspirerad av dig! Vilken frisk fläkt du är!

Kram kram

Hemma på Sjuan sa...

Så fint vid ditt halvmånebord!
Klart du ska unna dig en håruppsättning till den spännande kvällen.
Ett försenat grattis till dig, kram Suss

dnyahuset.blogspot.se sa...

Så där gör jag också ibland. Fixar jag detta besvärliga, svåra, jobbiga så ska jag minsann få köpa det och det. Och oftast går det ju vägen då.

MITT VITA HUS sa...

Ja Lotta du inspirerar:) Jag måste med ta tag i röra på mig igen, har haft en alldeles för latperiod här;) Kram och fin lördag till dig<3

villa carolina sa...

Har också haft en lat skön eftermiddag här =) dock inte varit lika duktig som du som har varit och sprungit.
Vilken super snyggt halvmåne bord du har och en jätte fin blogg fylld med inspiration =) Ha det best!
Kram/Linda

Pernilla sa...

Bra att motivera sig, och en fin sådan!

Hanna sa...

fin bild.
Ha en fin söndag
Hanna