tisdag 4 februari 2014

Packat upp



Necessär Kingstonhouse

Nu har vi packat upp väskorna, jösses vad saker man lyckas få med sig. Min man är värre att packa än mig så han kan inget säga. 

Min dotter har så mycket krämer så man kan tro hon skulle vara borta i flera veckor :) Så en större necessär blev det för henne innan vi åkte. 




Nu blir det sängen för mig, och imorgon blir det en massa jobb vid datorn. Skönt att jobba hemma när man har varit borta, men jag lär få jobba vid brasan för huset är inte så varmt när man varit borta.

Godnatt ..och imorgon bilder från London.
Kram Lotta

2 kommentarer:

Sallys hus sa...

God morgon!
Det låter underbart att jobba vid brasan.. jag har släpat fram ett extra element på jobbet så jag blundar och låssas att det är min brasa..;)
Vilken fin necessär hon köpt! Ja det känns ju som att hur stor man än har så är det alltid något som inte får plats..;)
Ha en mysig jobbdag nu!
Kram Katarina

n o r d i n g å r d e n sa...

Än en gång... Hipp, Hipp, Hurra för fina och driftiga Lotta som rä en sån fin förebild!!!

40 år, rena ungdomen jue;)

Jag ska till London också detta år, så jag tar gärna emot några guldkantade tips framöver!!!

Den där Escadadoften är ljuvlig!!