lördag 15 februari 2014

Please jeans, vårig och bloggträff




Idag åker jag på bloggträff till Stockholm eller rättare sagt Krusebergs herrgård, bloggträffen heter En kvinna i fokus . Jag ska få föreläsa om min resa med blogg och bok. Ska bli så kul! För några år sedan hade inte detta hänt, varken att föreläsa eller träffa en massa människor på ett event. Men jag har ändrat mig och jobbat med många sidor hos mig själv. 

Häromdagen när jag blev fotad så blev det rosa kläder och snygga Please Jeans. Har sagt det tidigare och jag tycker om raka, enkla kläder. Ville ha något vårigt.



Mina Please jeans jag hade har blivit för stora och då var det dags för nya. Dessa har jag hittat hos Tullhuset, en ny favoritbutik så jag har även lagt deras logga här på bloggen. Byxorna sitter så himla skönt.




Så en blus och en tröja från MQ  och stövlar Viking. Älskar stövlar! Nu längtar jag så mycket efter att kunna vara ute igen och rota i trädgården.

Så till er alla ...ha en fin dag, jag åker nu mot Stockholm och tittar in imorgon när jag kommer hem så ska ni få se bilder från bloggeventet.

Kram Lotta

10 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Snyggt och vårigt. Tullhuset gillas av mig med. kanske blir en sväng dit nu när man åker förbi.
Ses snart.
kram Helena

Anonym sa...

Så snyggt! Jeansen vill jag ha och den rosa skjortan till det!! Tummen upp:-)
Synd att jag inte kan vara och lyssna på dig, för du inspirerar !!!!!!
Ha det bäst
Kram Britt

Anonym sa...

HEJ! Du skriver bäst <3 <3 <3 >3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
JAG VILL TIPSA OM VART JAG FYNDAR MÄRKESVAROR SUPERBILLIGT! !!!!!!!!
T.EX. ODD MOLLY, SKOR, SMYCKEN, BARN, SPORT. INREDNING .....M.M
http://campadre.se/tipsa/7817.
Även på den här sida har jag tjänat tusentalskronor genom att handla på internet genom denna sida (tex på nelly, inredning, Apollo mm)
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=302794
KRAMAR

Marie sa...

Älskar just denna rosa färg - jag tror att det kommer att bli sommarens färg. Jätte snygga jeans!
Kram Marie

Gabriella sa...

Åh så tjusig du är! Vilken fin blus. Det ser enkelt och vårigt ut ja:) Hoppas du har en toppendag!
Kram

Emschen sa...

Du är ju bara så snygg!

Önska jag var med er på bloggeventet.
Kram

Marlene sa...

Tack för igår, det var himla trevligt att träffa dej :-)

Gerd ♥ sa...

Hej! Hittade dig hos Marlene, som beskrev er dag på Bloggeventet!
Riktigt tjusiga kläder du har på dig, gillar dem skarpt!
Kram, Gerd♥

Life´s Silverlining and I sa...

Det var så mysigt att träffa fina du Lotta! Du inspirerade oss stort! Stor kram Pernilla

Ninelin sa...

Jättesnyggt!

Väldigt trött nu. Men det var en kul helg.
Trevligt att få träffa dig och höra din historia.

Kram N