torsdag 13 februari 2014

Så en kostym också


När jag började gå ner i vikt så fotograferade jag bröllop och just köpt mig en kostym och klänning i st 44. Under den här tiden har jag väntat lite med att skaffa någon ny.



Jag var inne på MQ först men de var lite dyra tyckte jag så jag hittade det här både kostym och blus på H&M och det blev bra för mig. Känns kul att ha en kostym vid vissa tillfällen. Nu har jag varit hos frissan och nu ska Lotta skaffa längre hår och ta vara på mitt självfall, så just nu sitter jag här lockig :) dags för jobb, mailhögen kallar.

Kram Lotta

8 kommentarer:

Emschen sa...

Kommer ihåg när jag köpte min bruna kostym från Esprite i stlk 42, jag trodde inte det var sant och jag vill aldrig ta av mig den. Haha

Du är superfin!
Kram

International Directory Blogspot sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Jättefina bilder på dig! Tack för en inspirerande och härlig blogg :) Kram Lena

Anonym sa...

Snygg rosa topp också! Märke?

♥ Fyra årstider sa...

Alla kläder HM.
Kram Lotta

Sofie sa...

Otroligt fin kamerarem, var har du fått tag på den?

♥ Fyra årstider sa...

Sofie den har jag köpt av en fotografkompis som heter Annelie Johansson.

Kram Lotta

Helena sa...

Så snyggt!