torsdag 27 februari 2014

Se på tv


Min man jobbar hemma och han ser på tv på kvällarna. Det är trevligt att ha tv:n på när man håller på att laga mat tex. men själv sätter jag aldrig på den. Synd att jag missar program och serier för det finns mycket bra, men jag jobbar ofta den stunden. Om jag är borta på annat på dagarna vilket jag ofta är så måste jag nästan alltid sitta då istället. Fast jag saknar inte tvtittandet direkt och då och då händer det att jag hamnar vid tv:n på kvällarna. Ja man är olika och man lever olika och man hinner inte allt så det gäller prioritera det man tycker om.

Nu ska Lotta se till att bli klar med allt....

Kram Lotta

4 kommentarer:

Emschen sa...

Äsch det finns olika Play-kanaler att titta på om det är något speciellt man vill se.
Kram

Myrullpiken sa...

For et nydelig fat med lyslykter:) Håper du har hatt en fin uke:) Gode klemmer fra oss i Myrullpiken<3

MITT VITA HUS sa...

Gud jag skulle dö utan tv hi hi:) På här med som sällskap, men här i familjen sätter vi alla på den, eller dom, gärna alla tre samtidigt;)

Ha en fin resa nu!

Kram

Anna sa...

Jag skäms nästan att säga det men jag är inte helt hundra på hur man sätter på i allafall den ena tvn och sonen och mannen blir så irriterade och tycker jag är kass som aldrig lär mig ... ;) men jag kan tycka det är himla skönt och sätta sig tillrätta och se nån riktigt bra film då och då.. blir tyvärr för sällan bara.