onsdag 12 februari 2014

Skor från H&M


Jag längtar så mycket till vår och sommar för det är min bästa jobbperiod. Annars så tycker jag de flesta dagar är bra dagar, men när man ska fota då är vår och sommar bäst för mig. Innan våren kommer fullt ut så har jag lite annat på gång, ett hemligt projekt som jag måste sätta fart med.

Idag tipsar jag om dessa skor från H&M, tyckte jag var fina och bra som inneskor om inte annat & att Boozt har 15 %  på Esprite. 

Kolla in här vem jag väntar på just nu så kan du vinna min bok.

Ha en fortsatt fin dag!
Kram Lotta

1 kommentar:

På Selmas gata sa...

Så snygga skor! Jag spanade in ett par klackar på H&M men väntade visst för länge för när jag väl skulle beställa så var min storlek slut *suck* ja det är nog många som längtar efter våren, men jag älskar snön så jag önskar mig en omgång till jag:) ha en fin onsdag! Kram/tanja