tisdag 25 februari 2014

Typisk Lotta



På bloggen blir det ofta lite för seriöst för att spegla mig, hittade dessa bilder från restaurangen igår, ganska typiska Lottabilder som speglar mig...hejsan hoppsan.

Idag ringde jag familjen som jag ska åka med till Bosnien och så sa jag, "då ses vi vid Landvetter på fredag"..men han svara vi ska inte åka från Landvetter Lotta :) det kan man säga är mig i ett nötskal. Så ringde jag för avboka parkeringen, men det fanns ingen parkering bokad. Hoppsan igen.


Om man är den man är och vågar leva och ta livet som det kommer blir det väldigt roligt. Det är väldigt sällan jag har en dålig dag, jag är lite där och lite här och så blir det bra ändå i slutändan. Så nu slutar vi ta livet så seriöst vid 40 år och bara köööör :)

Kram Lotta

7 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Ha ha du är som jag, så där gör jag med alltid på kort;) Kramen

Cecilia Möller sa...

Sötaste Lotta! Bästa minerna ju!

Hanna sa...

HÅller med du!
Hanna

Bibbi sa...

Hej Lotta!
Nu har jag precis kommit in från en kvällspromenad då jag lyssnat på poden med dig. Måste säga att du har en otroligt trevlig och behaglig röst och 34 minuter gick väldigt fort, både i tid och fart! Kram Bibbi

Lotta sa...

Haha! Du är för go´! Lyssnade på poden igår - trevlig "lyssning" så där på måndagskvällen.

Kram!

Mallansvardag sa...

Du är för härlig du Lotta :) Kram Malin

Jenny sa...

Härligt! Och oj vad jag känner igen mig! Mitt företag heter "lilla gumman glömsk" och det finns ju en anledning till att det heter så... ;)

/Jenny