torsdag 6 mars 2014

Den där sprutan



Min son var på sjukhuset igår och skulle ha vanlig astmakontroll och så ta prover för att se så att han inte är allergisk mot gluten. Vi misstänker att han inte tål höga doser av mjölksockret, men de ville utesluta gluten först.

Så han fick spruta som troligtvis stacks i nerven så han svimmade nästan av och blev sittande i soffan hela dagen med ond arm. Idag gör det fortfarande ont, men det går nog över. Jag tycker synd om honom, men jag jag är inte så kinkig mamma. Så idag är han i skolan igen och jag hoppas det är bra när han kommer hem.

Kram Lotta


3 kommentarer:

Sallys hus sa...

God morgon!

åå liten plutt..
Det gör verkligen ont om de råkar sticka fel. Jag har varit med om det jag med.. hade ont i flera dagar...:( Så mamman får allt förbereda sig på att tycka lite synd om och duttelidutta lite mer idag..<3
Vilket fint porslin du visar och ditt inlägg om Bosnien här nere fick tårarna att rinna.
Ja vi har verkligen hamnat snett i vårt stressamhälle och glömt bort det viktiga i livet.
Ge kärlek och träffas... tala om hur mycket man tycker om varandra!

Jag tycker så mycket om dig Lotta, du är en fin person!!!!!
Puss o kram Katarina

Madame Edith sa...

Men stackars honom, hoppas att det känns bättre snart!

Kram Madame Edith

evalevabo sa...

Vet precis hur det känns. Usch fy. Stackarn. Jag blir stucken var och varannan vecka och är just nu alldeles sönder stucken i vänster arm. Ibland får de sticka i fram handen och Det gör vansinnigt ont.
Ha det gott
Eva