söndag 9 mars 2014

Jag känner våren


Väska här, hatt här

Vintern har gått så snabbt, jag har inte hunnit längta så mycket efter vår om det inte vore för att alla mina fotograferingar drar igång nu. Idag ska vi vara i trädgården, det finns så mycket att göra när man har mark på 1 hektar. Jag ska plantera om mina pelargoner, klippa träd, bilar ska tvättas och så en springrunda. Jag har börjat med en runda i skogen på 3.1 km, för mig är det avkoppling. Lagom långt och så springer jag den oftare istället. Här ser du väskan jag fick hem, när jag skulle ha kläder. Sommar, vatten och sol kände jag när jag fann den.

Ha en skön dag, på med stövlar och jobbarbyxor och så skita ner sig. Kärlek det!

Kram Lotta

6 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Läcker väska! Och ja, visst är det bara otroligt härligt, man törs tro att det är sant, VÅÅÅÅÅR!!!!!

Men gud va mycket gott ni hade i inlägget inunder och vilken man du har;) Snygga foton!

Helenas enkla vardag sa...

HHoppas verkligen att våren kommit för att stanna. Har planer på att vara ute och kratta bort löven jag inte hann i höstas och plantera om mina pelargoner också, men mormors prins kommer ju också så vi får se hur mycket som hinns med.
Kram helena

Anonym sa...

Vilken härligt somrig väska!!! Är väldigt ovanligt att det inte finns någon snö denna årstid.....här iallafall.....det känns snarare som det det skulle vara i slutet av april nu....men visst får man längtan till vår!
Nettan

The Place To Be sa...

Våren är efterlängtad här!

Ett par halmhattar måste köpas in inser jag :-).

Kram Malin

Sallys hus sa...

hej hej!
Vilken snygg väska...;)
haha ja det är rolig det där. Att man alltid hittar något man inte ska ha just då..;)
Låter som ni får en härlig söndag. Här är det segt och jag sitter i pyjamas fortfarande men jag ska också dra på mig jobbarkläder och passa på att vara ute....snaaart!
Kram Katarina

Linda sa...

Vilken härlig blogg.
Skulle vara mysigt med ett eget hus på landet ��