fredag 7 mars 2014

Kläder till en fotning


Idag skulle jag åka till Tranås att hitta något att ha till nästa veckas fotografering av nomineringen till årets nyföretagare. Jag kan bara säga att jag kom inte hem med det som jag skulle :)

Tjejen som ska komma och fotografera mig undrande vart mitt företag låg? Jo du kan komma hem till mig och mitt köksbord sa jag, så jobbar vi bloggare och hemmaföretagate eller så får vi ses hemma hos någon när jag fotar inredningsreportage. Hon blev lite fundersam för hon läste inte bloggar, men på tisdag ska det i alla fall bli kort på mig till det stora företagsbanketten i kommunen. 



Hos Concept by J2 fanns det så mycket fint, tycker det är svårt att välja när man vet att man vill ha något, lättare att hitta när man inget behöver. 




Men vad det blev av detta fina ska jag visa senare...något av det på bilderna :)

Kram Lotta

3 kommentarer:

Mirre Syr sa...

Så spännande det skall bli att se vad det blev! :)

Anonym sa...

Finns conceptby2 i Tranås? Vart? Ska dit nästa helg, älskar shoppingen där😀

♥ Fyra årstider sa...

Butiken finns i Tranås, öppen fredag och lördag.
Kram Lotta