torsdag 6 mars 2014

När kylen är fylld


Underlägg finns här

Något jag verkligen njuter av är att när vi har varit och handlat, den där känslan att det är påfyllt och man har mat hemma. 


Vi har haft perioder i vårt liv när jag studerat eller varit arbetslös och då har det inte alltid varit så lätt att få ihop till allt. 



Kruka här och skål Ib laursen

Så nu när kylen är fylld inför en helg då njuter jag! Jag köper också ofta två kassar mat för att hjälpa en annan familj, kan man så gör man det.

Ha en fin dag!

Kram Lotta

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka är verkligen en väl fylld kyl.
Jag är precis likadan:) Prioriterar även hyfsat bra kvalite på maten =svenska varor och närodlat.
En fin gest att hjälpa till med matkasse gillas mycket.
Ha en fin helg finaste Lotta!

Anna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Lotta.
Jag älskar också den känslan.. Kylen fylld och bara kunna välja och vraka. Det har funnits tider här med då det varit väldigt knapert.
Vilken underbar gest att hjälpa andra.. det uppskattas säkert med mycke värme och kärlek.
Kramar
Jessica

Anonym sa...

Du är en fin människa Lotta,verkligen jättefint att hjälpa någon som inte har det lika lätt! Du inspirerar med ditt sätt,arbete och engagemang...speciellt till mig som egenföretagare! Kram Sara

kustnära sa...

Här har maken och jag varit in till staden och storhandlat också. Känner precis som du att ha kyl och frys välfylld så är man rik och nöjd. Vilken fin medmänniska du är som hjälper de som inte har samma möjligheter som vi. Själv brukar jag skjutsa de som inte själv kan ta sig in till butiken eller för att göra andra ärenden samt handla åt dem som inte orkar själv. Då mår man bra.
Hoppas ni får en härlig kalas-helg!
Kram till dig för allt du gör och delar med dig!