måndag 3 mars 2014

Så mycket fint hos Medvetenmini




När jag är på väg hem från Bosnien så passar jag istället på att tipsa om butiken Medvetenmini. Det finns så många nätbutiker ute i landet, men den här fångade mig lite extra. Medvetenmini har så mycket fina produkter och jobbar också både miljömässigt och tillverkningsmässigt med produkter som är skonsam för miljön. 





Själv fastnade jag för massor av saker under kategorin Uteliv och picknick, en helt underbar termos med en hjort på. Den måste ni spana in. Vi ska snart till fjällen och då är det toppen att ha bara saker med sig när man grillar i backen och om de är fina så det ännu roligare. 



Du hittar också mycket fina ekologiska barnkläder och även barnprodukter. Du känner att allt är noga utvalt för utgå från iden att butiken värnar om miljön. Denna veckan är det jubileum så butiken erbjuder 15 % på alla barnkläder 3/3 - 7/3 mars. 


Under denna veckan pågår också fler olika kampanjer under Medvetenminis olika sociala medier.






Om du klickar på de olika ikonerna nedan så kan du följa butiken på bloggen, facebook och instagram och ta del av erbjudanden och nyheter som händer i butiken. Gör det vet ja, för det gör jag nu. 






Ha nu en skön dag, så ska jag visa er bilder från Bosnien imorgon när jag är hemma.

(inlägget i samarbete med Medvetenmini)

Kram Lotta

Inga kommentarer: