söndag 2 mars 2014

Vårkläder


Toppar H&M och Boozt

Godmorgon vänner, idag söndag, hoppas ni får en fin dag. Jag är fortfarande borta och kika gärna in på mitt instagram. Idag får ni se några glimtar från min lilla walk in closet. 



Krok Holmbytorp, skärp butik i Skåne


Halsband Boozt och Lantliv

Som alltid när man ska resa bort så undrar man vad man ska packa. Men efter jag gått ner mina kilo så har jag köpt lite mer kläder sista tiden, så mycket rosa blev det i min resväska. 


Skorna H&M

Idag är sista dagen i Banja Luka, imorgon flyger vi hem igen. Så nu är det bara att njuta....tjoohooo!

Kram Lotta

4 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vilken härlig garderob du har. Snygga färger och smarta lösningar. jag skulle gärna ha en walk in closet om vi hade plats. Hoppas resan var bra.
Kram Helena

M.A.R.K.I sa...

Vacker blogg ...... Marki

HOUSE of ADELA sa...

Välkommen hem då Lotta!;)
Vilka härliga färger i din garderob!
Gillar det massor, kunde lika gärna varit min;)

Kramar
Adela

Anonym sa...

Verkligt snygga pjuck! Ska kolla på HM här om de finns kvar. Skulle passa mig perfekt till våren...